image alt

משלוח לתינוק שנולד


משלוח לתינוק שנולד עד פתח הבית
מבקשים לקנות מתנה להולדת תינוק ואתם לא מוצאים לכך זמן פנוי? הזמנת חבילות מתנה לתינוק און ליין עם שירותי משלוחים בחינם עד הבית, כפי שמציעים במותג הבוטיק Emush-Homies, הופכים את החיים להרבה יותר פשוטים, בין אם מדובר במתנות לתינוק במשלוח או במשלוח המוזמן על ידי ההורים.

למה כדאי להיעזר בהזמנות אונליין עם משלוח לתינוק שנולד
הזמנת מתנות לתינוק אונליין מתאימה לרבים עקב מספר יתרונות בולטים. קודם כל, מציאת פריטים לתינוק אונליין חוסכת את הטרחה שבחיפוש מתנות בחנויות, הגוזל זמן יקר שלא אחת אינו בנמצא. זאת עם הליך פשוט ונוח של הזמנה שניתן לבצעו מכל מקום ובכל שעה שנוחה לכם. בנוסף משלוח לתינוק שנולד עד הבית מספק חיסכון בזמן בהבאת את המתנה ליולדת. כמו כן הוא מאפשר להביא את המתנה ליולדת לבית החולים או לביתה מבלי להטרידה בביקור אישי. המשלוח גם מאפשר לשלוח מתנת לידה לכתובת מרוחקת - אפילו בחו"ל בתוספת ברכה אישית ומעוצבת (ללא תוספת תשלום).

מבחר איכותי של מתנות
באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי, מקורי ומגוון של מתנות לתינוק במשלוח. כך למשל, תוכלו להזמין שרשרת הנקה והתפתחות ליולדת מחרוזי סיליקון איכותיים נעימים למגע, המספקת מענה מעוצב ובטוח כתכשיט שהתינוק יכול לגעת ולהתעסק בו. כמו כן תוכלו להזמין נשכנים איכותיים בעבודת יד עשויים מסיליקון או עץ טבעי. בנוסף, יש לנו מגוון מוצרי טקסטיל משובחים מכותנה אורגנית סרוקה, הכוללים בגדי תינוקות עם הדפסה אישית, כובעים, חיתולים ושמיכות וכן חיתולים טטרא ירוקים מאה אחוז במבוק טבעי נעימים למגע, היפו אלרגניים ואנטי חיידקי.

בנוסף, חבילת לידה יכולה לכלול נעלי בית טבעיות בעיצוב נורדי, נחשושים אישיים להגנת ראש וגוף התינוק וכמשחק התפתחות, מגוון פריטים לעיצוב חדר התינוק, סינר הנקה פטנט הכולל גם נשכן ומספק פרטיות במהלך ההנקה, ועוד.

הזמנת חבילות מתנה ללידה
הזמנת מתנות לתינוק במשלוח עד הבית מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם Emush-Homies בטלפון 052-5461166 או במייל info@emushfashion.co.il.


 
x

#{title}

#{text}

#{price}