image alt
חבילות לידה מתנה ליולדת

חבילות מתנה ללידה - מוכנות או בהרכבה אישית
מחפשים חבילות מתנה ללידה איכותיות וייחודיות? באתר המוביל של מותג הבוטיק Emush-Homies מציעים לכם מבחר חבילות לידה מתנה ליולדת ולתינוק, מוכנות או בהכנה אישית. חבילות אלו כוללות מגוון איכותי ומקורי של פריטים ייחודיים ושימושיים, אותם ניתן להזמין אונליין ולקבלם במשלוח מהיר לכל כתובת מבוקשת.

מבחר גדול ואיכותי של אפשרויות
באתר של המותג שלנו תיהנו ממגוון חבילות מתנה ללידה המורכבות משפע של פריטים איכותיים, שימושיים וייחודיים. חבילות אלו מוצעות כמארזים מוכנים וכן כחבילות להכנה עצמית. בין הפריטים השונים שיש לנו להציע עבור חבילות אלו תוכלו למצוא את הפריטים הבאים:
  • נשכנים- נשכן מעוצב בעבודת יד המשמש גם כמחזיק מוצץ, עשוי מחרוזים של סיליקון איכותיים ו/או חרוזי עץ נעימים למגע ומותאמים לתינוק. כמו כן תוכלו להזמין נשכן ארנב ורוד מטבעת של עץ טבעי וגם ארנב סיליקון במגוון מרקמים.
  • שרשרת הנקה והתפתחות- שרשרת בעבודת יד מעוצבת ואופנתית ליולדת, עשויה מחרוזי סיליקון ומיוצרת עם סוגר בטיחות המונע את קריעתה. השרשרת מספקת מענה מרגיע, בטוח ומעניין לתינוק יונק או היושב בחיק אימו.
  • טביעת כף יד או רגל- כרית דיו בטוחה לשימוש להטבעת כף יד או רגל הרך הנולד, ללא מגע עם הדיו. המוצר מסופק עם רפידה של דיו ושני כרטיסים להדפסה.
  • מגבות איכותיות- מגבת איכותית עם קפוצ'ון, מאה אחוז כותנה איכותית, הכוללת אפשרות להדפסת שם התינוק ללא תוספת במחיר.
  • שמיכות- מבחר איכותי של שמיכות רכות ומפנקות, כדוגמת ארנב שמיכי עשוי ממאה אחוז כותנה אקולוגית אורגנית, עם בד נושם ונעים למגע המוצע בשלל גוונים. זאת בנוסף לשמיכת ג'רזי דקה ודו צדדית לכל עונות השנה למיטה, עגלה ועריסה, עשויה מאה אחוז כותנה אורגנית, שניתן להדפיס עליה את שם התינוק ועוד אלמנטים נוספים.
  • חיתולים- חיתול בד גדול מאה אחוז כותנה אורגנית המספק מענה למגוון צרכים, וכן חיתול ענק מאה אחוז במבוק טבעי, היפו אלרגני, ירוק ונעים למגע.
  • שלל פריטים נוספים - חבילות הלידה שלנו מכילות עוד מגוון פריטי איכות נוספים, לרבות בגדי תינוקות עם הדפסה אישית, נחשושים איכותיים לשינה בטוחה ולהתפתחות התינוק, סינר הנקה ייחודי, נעלי בית טבעיות ועוד.

הזמנת חבילות מתנה ללידה
הזמנת חבילות לידה מתנה ליולדת ולתינוק מוצעת בקלות אונליין דרך האתר המאובטח שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם Emush-Homies בטלפון 052-5461166 או במייל info@emushfashion.co.il.


 
x

#{title}

#{text}

#{price}