image alt

מתנות ליולדת ולתינוק


מתנות ליולדת ולתינוק – מקוריות ואיכותיות
בואו של תינוק חדש לעולם הוא מועד של שימחה והתרגשות, ולפיכך נהוג להעניק מתנות לאם ולילד כאחד. למען מטרה זו ניתן למצוא בשוק מגוון הצעות למתנות, אולם במרבית המקרים מדובר במתנות שבלוניות, בנאליות ומוכרות שאיכותן מוטלת בספק. אם אתם מחפשים אחר מתנות ליולדת מקוריות ואיכותיות כדאי שתכנסו לאתר של מותג הבוטיק Emush-Homies. האתר מציע מתנות ליולדת ולתינוק שאותן תוכלו להזמין בבטחה אונליין ולקבלן לכל כתובת מבוקשת.

תכשיט מיוחד ליולדת ולילדה
אחת המתנות הפופולאריות ליולדת הינה תכשיט מעוצב ונאה, בין אם בדמות שרשרת או צמיד. הבעיה היא שתינוק המכורבל בידי אימו ויונק ממנה נוטה למשוך כל דבר שעימו הוא בא במגע, ולכן תכשיטים על הצוואר והידיים עלולים להיקרע ולהיהרס וגם יכולים לסכן את התינוק העלול לבלוע את חלקיהם הקטנים. כאן נכנס המותג שלנו עם רעיון מקורי, איכותי, בטוח וגם יעיל כמתנה ליולדת ולתינוק. מדובר בתכשיט אופנתי ייחודי המכונה תכשיט הנקה והתפתחות, הכולל שרשרת או צמיד שאנו מעצבים מחרוזי סיליקון או עץ, ומספק מענה אסטטי ופרקטי כאחד.

תכשיטים אלו מעוצבים בעבודת יד והם מורכבים מחרוזי סיליקון נעימים למגע, המספקים עיסוק לתינוקות יונקים במקום למשוך לאם בשערות או לשרוט את העור שלה. כמו כן, בהמשך הם גם מספקים עיסוק מעניין ומרגיע עבור התינוק התורם להתפתחותו ולפיתוח הקשר המיוחד בינו לבין אימו, ואשר מסייע גם בשלב של צמחית השיניים.

שלל מוצרים נוספים
לצד תכשיטי הנקה והתפתחות אנו מציעים כמתנה ליולדת ולתינוק עוד מגוון מוצרים איכותיים, שימושיים ומקוריים. מדובר במתנות כדוגמת נשכנים איכותיים ומקוריים מסיליקון או מעץ ומבחר פריטי טקסטיל עשויים מכותנה אורגנית סרוקה או מבמבוק, לצד חיתולים גדולים, נעלי בית מתוקות ועוד. מהמבחר תוכלו לבחור או להרכיב מארזי לידה מרהיבים, המסופקים בקופסא יפה ושימושית ועטופים עם הרבה תשומת לב ואהבה.

הזמנת מתנה ליולדת ולתינוק
הזמנת מתנה ליולדת ולתינוק מוצעת בקלות ובבטחה דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם Emush-Homies בטלפון 052-5461166 או במייל info@emushfashion.co.il.


 
x

#{title}

#{text}

#{price}