image alt

מתנות מקוריות ליולדת


מתנות מיוחדות ליולדת ולתינוקה
חברה טובה, אחות או בת דודה ילדה בשעה טובה ילד בריא וחמוד, ואתם מבקשים להעניק לה מתנה מיוחדת. בשוק תמצאו שלל הצעות למתנות עבור היולדת והתינוק אבל אם נודה על האמת, מרביתן הן מתנות בנאליות ומוכרות שיצאו מפס ייצור בסין, ואין בהן יותר מידי חן, איכות או ייחוד. לעומת זאת יש כמה רעיונות נהדרים עבור מתנות מקוריות ליולדת וילדה, וביניהן בולטות המתנות המוצעות על ידי מותג הבוטיק Emush-Homies.

תכשיטי הנקה והתפתחות
מוצר הדגל של המותג שלנו, שממנו הוא התחיל וצמח, הינם תכשיטי הנקה והתפתחות שאנו מעצבים ומייצרים. מדובר בתכשיט ייעודי ליולדת, שרשרת או צמיד, אופנתי ונעים למגע, המעוצב מחרוזי סיליקון ועץ איכותיים ומספק עיסוק בטוח, מעניין ומרגיע לתינוק היונק או הנח בזרועות אימו.

החרוזים של התכשיטים עשויים מאה אחוז סיליקון איכותי נטול BPA, רעלים או מתכות, והינם נעימים למגע וניתן לשטוף אותם במים וסבון. כמו כן ניתן להזמין גם תכשיטים מחרוזי עץ טבעי ללא לקה או ציפוי מלאכותי. החרוזים מושחלים על גבי חוט סטן חזק ועמיד בפני קריעה, המונע גם שפשוף של צוואר האם. בנוסף, לשרשרת יש סוגר טיק טק בטוח מפלסטיק אשר במשיכה חזקה הוא נפתח וכך מונע פציעה של האם במידה והתינוק מושך אותה. השרשרת גם מתוכננת עם קשרים שמונעים נפילה של החרוזים במידה והיא נפתחת.

עוד מגוון פריטים איכותיים ומקוריים
לצד תכשיטי והנקה והתפתחות, באתר שלנו תוכלו למצוא עוד מגוון פריטים איכותיים ומקוריים שירכיבו מארז לידה מושלם לאם ולתינוק. כך למשל, תוכלו למצוא נשכנים מעוצבים בעבודת יד מוקפדת שיכולים לשמש גם כמחזיקי מוצץ, הנתפסים גם לעגלה או בגד ועשויים מחרוזי סיליקון רפואי או מעץ טבעי. הנשכנים מוצעים במגוון עיצובים וצבעים שובי לב ונוחים לשימוש ואחיזה. בנוסף, תוכלו להזמין מהאתר חיתולי ענק מאה אחוז במבוק, נחשושים מכותנה סרוקה להגנת ראש וגוף התינוק בעריסות ומיטות, בגדי גוף לתינוק בעיצוב אישי, סינר הנקה ייחודי מעוגן בפטנט, סיכה בעיצוב אישי לעגלה, כרית דיו להטבעת יד או רגל התינוק, שלל פריטים מעוצבים לחדר תינוקות ועוד.

הזמנת מתנה מיוחדת ליולדת ולתינוק
הזמנת מתנות מקוריות ליולדת ולתינוק מוצעת בבטחה ובקלות ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם Emush-Homies בטלפון 052-5461166 או במייל info@emushfashion.co.il.


 
x

#{title}

#{text}

#{price}